wtorek, 15 października 2013

Informacja

Opowiadanie zostaje zawieszone na dłuższy czas z powodu braku czasu na pisanie nowych Scen. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy.


Przy okazji ja- Scenarzystka (publikująca Sceny, zajmująca się blogiem itd.), zapraszam na moje nowe dzieło. Tam co tydzień postaram się dodawać nowe rozdziały i ciekawić czytelników moją wymyśloną opowieścią o siatkówce.

Mam ogromną nadzieję, że Scena 17. pojawi się jeszcze w tym roku, ale to nie ode mnie zależy. Także jeszcze raz proszę o cierpliwość i do napisania być może już w ten czwartek na moim siatkarskim opowiadaniu;).

Całusy,
Autorki.

3 komentarze:

  1. Szkoda , że chwilowo nie będzie rozdziałów , szczerze to strasznie mnie wciągnęły : D . Czekam , na powrót = ) . + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  2. zaobserwowałam i czekam na scenę 17, ponieważ (wow, nie wiedziałam, że tak szybko czytam) w 45 minut przeczytałam 16 scen!
    http://nimi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :)
    zaobserwujesz ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Czytasz - komentujesz. To MOTYWUJE!

Wyżsi Rangą